Áru panasz

A terméket a vásárlástól számított 2 éven belül lehet reklamálni.

 


A reklamáció eredményéről legkésőbb 30 naptári napon belül e-mailben értesítjük Önt, ha végső fogyasztóról van szó, illetve 60 naptári napon belül, ha a vásárló nem végső fogyasztó.

A reklamációs űrlapon az ügyfél kiválaszthatja a reklamáció kezelésének preferált módját, de a végső döntést mindig a reklamációs osztály hozza meg. A reklamált árut megvizsgáljuk, és a gyártási hiba mértékének függvényében meghatározzuk a megfelelő eljárást, amely magában foglalhatja az áru javítását, a pénz visszafizetését, az áru cseréjét, szakértői vizsgálatot vagy a reklamáció elutasítását.

A reklamált árut alaposan tisztítsa meg és megfelelően csomagolja be, beleértve annak összes részét, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Az eladó jogosult elutasítani a reklamációt, ha az árut higiéniailag kifogásolható állapotban szállítják ki.

Tegye a termékhez a Reklamációs űrlapot. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor kézzel is kitöltheti.

Ha futárszolgálaton keresztül történő visszaküldést választott, és a futár 2 munkanapon belül nem érkezik meg, azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A garancia nem terjed ki a vevő által okozott árukárosodásra, többek között, különösen a következőkre:

  • természetes kopás,
  • áru vagy annak részeinek szennyeződése,
  • az áruk előírt gondozásának elmulasztása,
  • a termék hőmérsékleti viszonyokhoz, nem megfelelő körülmények között történő használata,
  • porosság, nedvesség, kémiai és mechanikai hatások abban a környezetben, amelyben az árut általában használják,
  • jogosulatlan személy által végzett beavatkozás az áruba (szakszerűtlen javítások vagy módosítások),
  • ha a terméket a használati utasításnak, a műszaki előírásoknak, a termékhez tartozó egyéb dokumentációnak vagy a termék rendeltetésének ellentétesen használják,
  • mechanikai sérülés, különösen szakadás, átvágás, hőkárosodás, gondatlan, aránytalan fizikai kezelés, a termék rétegeinek szándékos megkarcolása stb.
  • a jótállási idő lejárta után.

További információkat a termék reklamációjáról az Általános Szerződési Feltételeink 7. pontjában talál.

Ha a terméken gyártási hiba mutatkozik, és jótállási időn belül van, akkor igénybe veheti a távoli reklamáció szolgáltatását. Az ilyen reklamációt is online kell regisztrálni, mint elküldés nélküli reklamációt, hogy feldolgozásra kerülhessen. Az online reklamáció kitöltése után a termékeket a fényképek alapján megvizsgáljuk, és e-mailben tájékoztatjuk Önt a további lépésekről.

Ha reklamálni szeretné a Be Lenka bazáron vásárolt árut, írjon ügyfélszolgálatunknak az info@belenka.sk címre, ahol részletes tájékoztatást kap. A reklamációhoz szükség van a blokk kétoldalas másolatára és egy kitöltött reklamációs űrlapra, amelyet e-mailben küldünk Önnek.

Fontos: nem lehet reklamálni olyan hibát, amely a vásárláskor már ismert volt. A vevőnek a teljes árut higiénikus állapotban kell leadnia. Ellenkező esetben az eladó jogosult a reklamáció elutasítására.

A reklamációt közvetlenül az üzletben kell intézni, mivel üzleteink és webáruházunk nem kapcsolódnak össze. Üzletben történő vásárlás esetén az adott üzlet szabályzata érvényes. Az üzletek listája elérhető ezen az oldalon.

A kereskedelmi partnereinknél vásárolt áruk esetében közvetlenül az adott eladót kell értesítenie, akitől az árut vásárolta.

A reklamáció állapotát a felhasználói fiókjában vagy a Reklamáció állapota oldalon ellenőrizheti. A reklamáció feldolgozásának megkezdéséről, valamint annak lezárásakor e-mailt küldünk Önnek a reklamáció elbírálásáról.

Ha panaszt nyújtott be, és 14 napon belül nem kapott e-mail értesítést a feldolgozásról, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.