Áru panasz
A terméket a vásárlástól számított 2 éven belül lehet reklamálni.
Mikor és hogyan fogják kezelni a panaszomat?
+ -A reklamáció eredményéről legkésőbb 30 naptári napon belül e-mailben értesítjük Önt, ha végső fogyasztóról van szó, illetve 60 naptári napon belül, ha a vásárló nem végső fogyasztó.
A reklamációs űrlapon az ügyfél kiválaszthatja a reklamáció kezelésének preferált módját, de a végső döntést mindig a reklamációs osztály hozza meg. A reklamált árut megvizsgáljuk, és a gyártási hiba mértékének függvényében meghatározzuk a megfelelő eljárást, amely magában foglalhatja az áru javítását, a pénz visszafizetését, az áru cseréjét, szakértői vizsgálatot vagy a reklamáció elutasítását.
Hogyan készítsem elő a reklamált árut az elküldésre?
+ -A reklamált árut alaposan tisztítsa meg és megfelelően csomagolja be, beleértve annak összes részét, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Az eladó jogosult elutasítani a reklamációt, ha az árut higiéniailag kifogásolható állapotban szállítják ki.
Tegye a termékhez a Reklamációs űrlapot. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor kézzel is kitöltheti.
Mit tegyek, ha a futár nem jött el a csomagért?
+ -Ha futárszolgálaton keresztül történő visszaküldést választott, és a futár 2 munkanapon belül nem érkezik meg, azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Melyek azok a főbb károk, amelyekre a garancia nem vonatkozik?
+ -A garancia nem terjed ki a vevő által okozott árukárosodásra, többek között, különösen a következőkre:
- természetes kopás,
- áru vagy annak részeinek szennyeződése,
- az áruk előírt gondozásának elmulasztása,
- a termék hőmérsékleti viszonyokhoz, nem megfelelő körülmények között történő használata,
- porosság, nedvesség, kémiai és mechanikai hatások abban a környezetben, amelyben az árut általában használják,
- jogosulatlan személy által végzett beavatkozás az áruba (szakszerűtlen javítások vagy módosítások),
- ha a terméket a használati utasításnak, a műszaki előírásoknak, a termékhez tartozó egyéb dokumentációnak vagy a termék rendeltetésének ellentétesen használják,
- mechanikai sérülés, különösen szakadás, átvágás, hőkárosodás, gondatlan, aránytalan fizikai kezelés, a termék rétegeinek szándékos megkarcolása stb.
- a jótállási idő lejárta után.
További információkat a termék reklamációjáról az Általános Szerződési Feltételeink 7. pontjában talál.
Mikor lehet igénybe venni a visszaküldés nélküli reklamációt?
+ -Ha a terméken gyártási hiba mutatkozik, és jótállási időn belül van, akkor igénybe veheti a távoli reklamáció szolgáltatását. Az ilyen reklamációt is online kell regisztrálni, mint elküldés nélküli reklamációt, hogy feldolgozásra kerülhessen. Az online reklamáció kitöltése után a termékeket a fényképek alapján megvizsgáljuk, és e-mailben tájékoztatjuk Önt a további lépésekről.
Hogyan reklamálhatom a Be Lenka bazáron vásárolt árut?
+ -Ha reklamálni szeretné a Be Lenka bazáron vásárolt árut, írjon ügyfélszolgálatunknak az info@belenka.sk címre, ahol részletes tájékoztatást kap. A reklamációhoz szükség van a blokk kétoldalas másolatára és egy kitöltött reklamációs űrlapra, amelyet e-mailben küldünk Önnek.
Fontos: nem lehet reklamálni olyan hibát, amely a vásárláskor már ismert volt. A vevőnek a teljes árut higiénikus állapotban kell leadnia. Ellenkező esetben az eladó jogosult a reklamáció elutasítására.
Hogyan reklamálhatom az üzletben vásárolt árut?
+ -A reklamációt közvetlenül az üzletben kell intézni, mivel üzleteink és webáruházunk nem kapcsolódnak össze. Üzletben történő vásárlás esetén az adott üzlet szabályzata érvényes. Az üzletek listája elérhető ezen az oldalon.
Hol tudom reklamálni a kereskedelmi partnerénél vásárolt árut?
+ -A kereskedelmi partnereinknél vásárolt áruk esetében közvetlenül az adott eladót kell értesítenie, akitől az árut vásárolta.
Milyen a reklamációm állapota?
+ -A reklamáció állapotát a felhasználói fiókjában vagy a Reklamáció állapota oldalon ellenőrizheti. A reklamáció feldolgozásának megkezdéséről, valamint annak lezárásakor e-mailt küldünk Önnek a reklamáció elbírálásáról.
Ha panaszt nyújtott be, és 14 napon belül nem kapott e-mail értesítést a feldolgozásról, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.