Áru visszaküldése
A terméket az áru átvételétől számított 14 napon belül vissza lehet küldeni.
Gyakran feltett kérdések
Ki és hol tudja visszaküldeni a megrendelést?
+ -Amennyiben a megrendelés nem felel meg Önnek, a megrendelés kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheti, indoklás nélkül. Jelenleg az Európai Unióból, az USA-ból és Nagy-Britanniából fogadjuk el a visszaküldéseket. Nem fogadunk el a nem uniós országokból, nem uniós szigetekről és nem uniós áfa-övezetekből érkező termékeket.
Ha nincs lehetősége kinyomtatni a Szerződéstől való elállás űrlapját, akkor kézzel is kitöltheti, hogy gyorsabban fel tudjuk dolgozni a csomagot.
Mikor kerül visszaküldésre a termék ára?
+ -Feltéve, hogy minden feltétel teljesül a termék visszaküldéséhez, a pénz visszatérítésére a csomag átvételétől számított 14 napon belül számíthat. Ha a megrendelést szállításkor fizette ki, a visszaküldési űrlapon megadhatja bankszámlaszámát a pénz visszatérítéséhez. Egyéb esetekben a fizetés a megrendelés fizetési módjának megfelelően kerül visszatérítésre.
Ne felejtse el, hogy az árut ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogyan azt megkapta. Ha az árut a tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéknél nagyobb mértékben használta, a visszatérítendő összeg arányosan csökkenhet.
További információkat a termékek visszaküldéséről az Általános Szerződési Feltételeinkben talál.
Kit terhel a visszaküldés postaköltsége?
+ -A visszaküldött áruk postaköltsége a vevőt terheli, az áruk visszaküldésének országában érvényes visszaküldési feltételek szerint.
A kiválasztott országok esetében javasoljuk, hogy vegye igénybe visszaszállítási szolgáltatásunkat, amely magában foglalja a csomag nyomon követését. A visszaszállítás költségeit ebben az esetben levonjuk a visszatérítéséből.
Ország | Átvételi pont | Futárral történő átvétel |
---|---|---|
AT | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
CZ | CZK 79 | CZK 99 |
DE | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
ES | EUR 2,99 | EUR 3,99 |
FR | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
HU | HUF 1 595 | HUF 1 995 |
IT | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
NL | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
PL | PLN 9,00 | PLN 13,00 |
RO | RON 19,90 | RON 24,90 |
SE | SEK 49 | SEK 59 |
SI | EUR 3,99 | EUR 4,99 |
SK | EUR 1,99 | EUR 2,99 |
Ha futárszolgálaton keresztül történő visszaküldést választott, és a futár 2 munkanapon belül nem érkezik meg, azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Milyen elérhetőségeket adhatok meg a szállító cégnek, ha magam biztosítom a szállítást?
+ -Ha a visszaküldéshez kapcsolattartási adatokra van szükség, kérjük, használja a info@belenka.sk e-mail címet és a +421 905 223 066 telefonszámot, amelyek kizárólag a visszaküldés kézbesítésével megbízott futárcég számára szolgálnak.
Z-boxokba és más kézbesítési pontokra, illetve az utánvétes visszaküldött csomagokat nem vesszük át.
Felhívjuk figyelmét, hogy a termék visszaküldéséért az ügyfél felelős, és sérülés vagy elvesztés esetén közvetlenül a szállítóval kell kapcsolatba lépnie. Javasoljuk, hogy őrizze meg a küldemény feladásáról szóló igazolást, vagy biztosítsa be a küldeményt.
A csomagot a következő címre küldje el:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Slovensko
Az Egyesült Államokból érkező megrendeléseket az alábbi címre küldje:
ITB Fulfillment
18139 Logistics Pkwy NE
Suite 100,
Covington, GA 30014,
USA
Az Egyesült Királyságból érkező megrendeléseket az alábbi címre küldje:
ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
Thurrock Park Way,
Tilbury
RM18 7HD, UK
Lehetséges a termék cseréje?
+ -Ha cserélni szeretné az árut, először küldje vissza az árut, majd rendelje meg a kívánt terméket a weboldalunkon.
Visszavihetem az online vásárolt árut az üzletbe?
+ -Webáruházunk és a Be Lenka üzletek nem kapcsolódnak össze. Az online vásárolt árut a szerződéstől való elállásban megadott címre, Žilinába kell visszaküldeni. Személyesen is leadhatja munkanapokon 6:30 és 15:00 óra között. A személyes leadás csak a törvényes határidőn belül regisztrált elállással lehetséges.
Milyen a visszaküldésem állapota?
+ -A visszaküldés állapotát a felhasználói fiókjában vagy a Visszaküldés állapota oldalon ellenőrizheti. A visszaküldött áru feldolgozásáról és a Szerződéstől való elállás lezárásáról, azaz a pénz visszatérítéséről e-mailben értesítjük.