Segítségközpont
Rendelés
Egyéb témák
Hogyan tudhatom meg a rendelésem státuszát?
+ -A megrendelésével kapcsolatos információk a Megrendelés állapota szakaszban találhatók. Az áru raktárból történő feladásáról mindig e-mailben küldünk visszaigazolást, amely tartalmazza a küldemény nyomon követési számát is, hogy Ön tájékozódhasson annak aktuális helyéről. A fuvarozó weboldalán található információk a küldeménynek a szállító raktárunkból történő beérkezését követő 1-2 napon belül frissülnek.
Miért nem használható kedvezményes kupon a rendelés során?
+ -A leggyakoribb okok, amiért egy kedvezményes kupon nem használható, a következők:
- hiba a kedvezménykuponban a felülírása során
- a megrendelésben van egy kedvezményes termék, és a kupon nem használható fel kedvezményes árura, pl. hírlevél feliratkozásért kiküldött kuponok
- a kedvezménykupon csak a kiválasztott modellre vagy annak egyik színére érvényes, és a rendelés más modellt/színt tartalmaz
- nem lehetséges több kedvezményt egyidejűleg kombinálni egy kosárban
- a kedvezménykupon már nem érvényes
Hogyan használhatom fel az ajándékutalványt a rendelésemben?
+ -Ez nagyszerű, hogy valaki úgy döntött, hogy örömet szerez Önnek. Helyezze az ajándékutalványt a kedvezményes kuponok részbe. A rendelés értéke csökken az ajándékutalvány értékének megfelelő összeggel. Menjen tovább a pénztárhoz, és fejezze be a megrendelést. Az ajándékutalvány értéke nem fedezi a szállítási költségeket.
A leggyakoribb okok, amelyek miatt egy ajándékutalvány nem váltható be, a következők:
- az utalvány már nem érvényes, és a lejárat után nem újítható meg
- a megrendelés postaköltség nélküli értéke kevesebb, mint az ajándékutalvány értéke
- az utalványt a megrendelés pénznemétől eltérő pénznemben állították ki
- az ajándékutalványok és a kedvezményes kuponok nem kombinálhatók és nem válthatók be ugyanaz vásárlás során.
Ha Ön is boldoggá szeretne valakit tenni, akkor ajándékutalványt is vásárolhat neki.
Milyen módosításokat hajthatok végre a megrendelésemben?
+ -A megrendelés leadása után az adatok nem módosíthatók. Gyorsan dolgozunk, hogy megrendelését a lehető leghamarabb elküldjük, ezért javasoljuk, hogy a megrendelés leadása előtt gondosan ellenőrizze adatait.
Kivételt képeznek a szállítási folyamathoz szükséges adatok. Ha meg kell változtatnia telefonszámát vagy pontosítania kell szállítási címét, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek megoldani a helyzetet, attól függően, hogy a rendelése a szállítási folyamatban milyen előrehaladott állapotban van.
Lehetséges az árut lefoglalni az üzletben?
+ -Ha az áru elérhető, akkor bármelyik szlovákiai Be Lenka üzletünkben lefoglalhatja. A lefoglalt termék 48 órán keresztül várja Önt az üzletben, miután az üzlet visszaigazolta a foglalást. Ezután a foglalás törlésre kerül.
A termékek lefoglalása nem jelenti a vásárlási szerződés megkötését, sem a termékek kötelező megrendelését. A termékek lefoglalása azt jelenti, hogy az ügyfelet tájékoztatjuk a termék elérhetőségéről az üzletben. A vásárlási szerződés megkötésére a termék megvásárlásának pillanatában kerül sor, az üzletben érvényes árak szerint.
Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?
+ -A megrendelést csak akkor lehet törölni, ha azt még nem fizette ki, vagy közvetlenül a kifizetés után. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a info@belenka.sk e-mail címen a fizetett megrendelés törléséhez. A kifizetett megrendelés csak akkor kerül törlésre, ha azt még nem dolgoztuk fel a feladó raktárunkban. A ki nem fizetett megrendelés automatikusan törlésre kerül négy nappal azután, hogy létrejött és nem fizették ki.
Hogyan tudom értékelni a megvásárolt terméket?
+ -Az Ön visszajelzései értékesek számunkra. Információt nyújt számunkra arról, hogy a termék megfelelt-e az Ön elvárásainak, és más ügyfeleknek is segít a helyes termékválasztásban.
Ha már megkapta a megrendelt terméket, akkor közvetlenül a termék oldalán vagy a termék kiszállítása után küldött e-mailben található link segítségével írhat véleményt a termékről.
A termékértékelésekre a Be Lenka Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak. Az értékeléseket a közzététel előtt ellenőrizzük/moderáljuk, és sorrendben tesszük közzé.
Hogyan értékeljük a terméket?
- A csillagok száma a termékkel való elégedettséget jelzi.
- Írja le a termék jellemzőit, anyagát vagy összetételét.
- Kérjük, hogy a termék méretét az Ön lábának és alakjának megfelelően értékelje.
- Röviden írja le a termék funkcionalitását a rendeltetésszerű használatra való tekintettel.
- Kérjük, hogy csak a webáruházunkban vásárolt, kipróbált és tesztelt termékről írjon véleményt.
Ezeket az értékeléseket nem hozzuk nyilvánosságra:
- ha olyan terméket értékel, amely nem szerepel a megrendelésében,
- ha a szállítást, a szolgáltatást vagy az ügyfélszolgálatot értékeli,
- ha az értékelésben személyes adatokat vagy harmadik félre történő hivatkozásokat tüntet fel,
- ha jogellenes vagy a jó erkölcsbe ütköző információkat ad meg,
- ha az értékelés nem tartalmaz egyértelmű információkat.
Ki fizeti a vámot az Egyesült Királyságba, USA érkező megrendelések esetén?
+ -A Nagy-Britanniába, USA szóló megrendelést gyorsan és kényelmesen szállítjuk FedEx futárszolgálattal, DDP (Delivered Duty Paid) módban.
Ez azt jelenti, hogy minden vámot és vámilletéket mi fizetünk. A kosárban és a fizetéskor látható ár a végleges ár.
A szállításkor már nem kell semmit sem hozzáfizetnie. Csak várja meg a futárt, és élvezze az egyszerű, házhoz szállítást.