Segítségközpont
Rendelés
Egyéb témák
Hogyan tudom megváltoztatni a rendelésemet?
+ -Ha bármilyen változtatást szeretne kérni a rendelésével kapcsolatban, legyen az kapcsolattartó adatok, szállítási cím, fizetési mód vagy a termék típusa/mérete, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk e-mail címen.
Kérem, a levél tárgyába írja be a következők: "XY. számú rendelés módosítása …."
Ezeket a változtatásokat csak addig tudjuk végrehajtani, amíg a rendelését még nem szállítottuk ki, ezért kérjük, lépjen velünk minél hamarabb kapcsolatba.
Hibásan kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mit csináljak?
+ -Duplikált rendelés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk címen, hogy az egyik megrendelését töröljük.
Kérjük, a levél tárgyába írja be a következőt: "XY. Számú rendelés törlése ….
Hogyan tudom törölni a rendelést?
+ -Ha bármilyen okból úgy döntött, hogy törölné a rendelését, kérjük, minél előbb küldje el a kérését az info@belenka.sk e-mail címre.
A levél tárgyába kérjük, írja be a következő szöveget: "XY. számú rendelés törlése ....".
A rendelés törlése csak addig lehetséges, amíg még nem került kiadásra, ezért kérjük, hogy minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan adhatok le egy rendelést?
+ -A rendelést közvetlenül a webáruházainkon keresztül adhatja le:
- www.belenka.com (angolul - világszerte)
- www.belenka.fr (Franciaország)
- www.belenka.sk (Szlovákia)
- www.belenka.cz (Csehország)
- www.belenka.de (Németország)
- www.belenka.pl (Lengyelország)
- www.belenka.it (Olaszország)
- www.belenka.es (Spanyolország)
A rendelés leadásakor lehetősége van regisztrálni vagy nem regisztrálni. A regisztrációval és hírlevelünk elfogadásával azonban hozzáférést nyer legfrissebb híreinkhez és kedvezményeinkhez, valamint rendelését követheti a fiókjába történő bejelentkezéssel.