Segítségközpont
Rendelés

Hogyan tudom megváltoztatni a rendelésemet?

+ -

Ha bármilyen változtatást szeretne kérni a rendelésével kapcsolatban, legyen az kapcsolattartó adatok, szállítási cím, fizetési mód vagy a termék típusa/mérete, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk e-mail címen.

Kérem, a levél tárgyába írja be a következők: "XY. számú rendelés módosítása …."

Ezeket a változtatásokat csak addig tudjuk végrehajtani, amíg a rendelését még nem szállítottuk ki, ezért kérjük, lépjen velünk minél hamarabb kapcsolatba.

Hibásan kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mit csináljak?

+ -

Duplikált rendelés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk címen, hogy az egyik megrendelését töröljük.

Kérjük, a levél tárgyába írja be a következőt: "XY. Számú rendelés törlése ….

Hogyan tudom törölni a rendelést?

+ -

Ha bármilyen okból úgy döntött, hogy törölné a rendelését, kérjük, minél előbb küldje el a kérését az info@belenka.sk e-mail címre.

A levél tárgyába kérjük, írja be a következő szöveget: "XY. számú rendelés törlése ....".

A rendelés törlése csak addig lehetséges, amíg még nem került kiadásra, ezért kérjük, hogy minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan adhatok le egy rendelést?

+ -

A rendelést közvetlenül a webáruházainkon keresztül adhatja le:

A rendelés leadásakor lehetősége van regisztrálni vagy nem regisztrálni. A regisztrációval és hírlevelünk elfogadásával azonban hozzáférést nyer legfrissebb híreinkhez és kedvezményeinkhez, valamint rendelését követheti a fiókjába történő bejelentkezéssel.