Segítségközpont
Szállítás és fizetés
Egyéb témák
Mikor kapom meg a megrendelt árut?
+ -Ha a megvásárolt áru a megrendelés leadásakor raktáron volt, legkésőbb a fizetés beérkezését követő következő munkanapon elküldjük (utánvét esetén ugyanez érvényes). Kedvezményes akciók idején a szállítási idő meghosszabbodhat. A szállítási idő ezután a szállítmányozó cég kiválasztásától és a szállítási országtól függ.
Ha az áru (az áru egy része) a megrendelés időpontjában nem volt raktáron, akkor a teljes megrendelést a megrendeléskor a webáruházunkban a terméktípusnál közvetlenül megadott időpontig küldjük el Önnek. A rendelés visszaigazoló e-mailben is talál információt a termék elérhetőségéről.
Ha olyan áruk gyors szállításában érdekelt, amelyek jelenleg raktáron vannak, és ugyanakkor később elérhető árukat is szeretne rendelni, kérjük, hozzon létre két külön megrendelést - egyet a raktáron lévő árukra, egyet pedig a később elérhető árukra.
A megrendelésével kapcsolatos aktuális információkért kérjük, tekintse meg a Rendelés állapota részt.
Mely országokba szállítják termékeiket?
+ -A világ minden tájára szállítunk. Ez már több mint 80 ország, ahová barefoot cipőinket szállítjuk. Kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételek 5. pontjában az országok pontos listáját és a szállítási módot ezen országok számára.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a csomagomat?
+ -Ha a csomagot különböző okok miatt nem sikerült kézbesíteni Önnek, az visszakerül a raktárunkba, és nem szállítható újra. Egy át nem vett szállítmány raktárunkba történő beérkezésekor a szállítmányt visszáruként (szerződéstől való elállásként) dolgozzuk fel, és a megrendelés ellenértékét a szállítmány raktárba történő beérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszautaljuk Önnek. Amennyiben továbbra is érdeklődik az áru iránt, új megrendelést szükséges létrehoznia.
Ha a nyomon követési szám azt mutatja, hogy a csomagot kézbesítették, vagy ha a kézbesítés túl sokáig tart, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Megvizsgáljuk a helyzetet a szállítmányozó céggel, és visszajelzünk Önnek.
Mit kell tennem, ha sérült csomagot kaptam?
+ -Ha a csomag sérült vagy szalagragasztóval átragasztott, ne vegye át az árut a futártól. Ha a csomag átvétele után sérülést tapasztal, azonnal vegye fel a kapcsolatot a futárral, és vegyen fel jegyzőkönyvet a küldemény sérüléséről. Ezt a dokumentumot a futárcégek kérik a kárigény benyújtásához. A csomag sérüléséről szóló, a futárral közösen megírt dokumentum nélkül nem lehet reklamációt benyújtani.
Sérült, lopott vagy más módon értékvesztett küldemény esetén az érintés nélküli kézbesítésre nem vonatkozik reklamáció.
Mit kell tennem, ha rossz árut kaptam?
+ -Abban az esetben, ha a kapott csomagban rossz termék található, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal: info@belenka.hu, ahol segíthetünk megoldani a helyzetet. Készítsen fényképeket a hibás árut tartalmazó szállítmányról.
Hogyan fizethetem ki a megrendelt árut?
+ -A fizetési módok attól az országtól függenek, ahová az árut szállítják. A fizetési módok az Általános Szerződési Feltételek 4. pontjában találhatók.
Mennyi a postaköltség?
+ -A postaköltséget közvetlenül a kosárban ellenőrizheti (akár a megrendelés befejezése nélkül is), és annak összege az adott fuvarozótól, a szállítási országtól és a csomag súlyától függ.
Az EU-n kívüli országokba történő szállítás esetén, ha a megrendelés értéke meghalad egy bizonyos összeget, Önt vámok és egyéb díjak megfizetésére kötelezhetik. Ezek a díjak nem képezik a postaköltség részét, és ezek összegét cégünk nem tudja befolyásolni. Ne feledje, hogy a vámdíjak eltérőek lehetnek, és a küldemény beléptetési országának sajátos törvényei és rendelkezései határozzák meg őket.
Hogyan kell eljárni fizetési problémák esetén?
+ -Ha bármilyen probléma merül fel a rendelés kifizetésével kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Ha a fizetési átjárón keresztül történő fizetés nem volt sikeres, ne hozzon létre új megrendelést. Miután kapcsolatba lépett ügyfélszolgálatunkkal, újra elküldhetjük Önnek a megrendelés kifizetéséhez szükséges dokumentumokat (online fizetés esetén is). Az ügyfélszolgálaton keresztül megváltoztathatja a megrendelés fizetési módját is.