Segítségközpont
Szállítás és fizetés

Ha a megvásárolt áru a megrendelés leadásakor raktáron volt, legkésőbb a fizetés beérkezését követő következő munkanapon elküldjük (utánvét esetén ugyanez érvényes). Kedvezményes akciók idején a szállítási idő meghosszabbodhat. A szállítási idő ezután a szállítmányozó cég kiválasztásától és a szállítási országtól függ.

Ha az áru (az áru egy része) a megrendelés időpontjában nem volt raktáron, akkor a teljes megrendelést a megrendeléskor a webáruházunkban a terméktípusnál közvetlenül megadott időpontig küldjük el Önnek. A rendelés visszaigazoló e-mailben is talál információt a termék elérhetőségéről.

Ha olyan áruk gyors szállításában érdekelt, amelyek jelenleg raktáron vannak, és ugyanakkor később elérhető árukat is szeretne rendelni, kérjük, hozzon létre két külön megrendelést - egyet a raktáron lévő árukra, egyet pedig a később elérhető árukra.

A megrendelésével kapcsolatos aktuális információkért kérjük, tekintse meg a Rendelés állapota részt.

A világ minden tájára szállítunk. Ez már több mint 80 ország, ahová barefoot cipőinket szállítjuk. Kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételek 5. pontjában az országok pontos listáját és a szállítási módot ezen országok számára.

Ha a csomagot különböző okok miatt nem sikerült kézbesíteni Önnek, az visszakerül a raktárunkba, és nem szállítható újra. Egy át nem vett szállítmány raktárunkba történő beérkezésekor a szállítmányt visszáruként (szerződéstől való elállásként) dolgozzuk fel, és a megrendelés ellenértékét a szállítmány raktárba történő beérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszautaljuk Önnek. Amennyiben továbbra is érdeklődik az áru iránt, új megrendelést szükséges létrehoznia.

Ha a nyomon követési szám azt mutatja, hogy a csomagot kézbesítették, vagy ha a kézbesítés túl sokáig tart, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Megvizsgáljuk a helyzetet a szállítmányozó céggel, és visszajelzünk Önnek.

Ha a csomag sérült vagy szalagragasztóval átragasztott, ne vegye át az árut a futártól. Ha a csomag átvétele után sérülést tapasztal, azonnal vegye fel a kapcsolatot a futárral, és vegyen fel jegyzőkönyvet a küldemény sérüléséről. Ezt a dokumentumot a futárcégek kérik a kárigény benyújtásához. A csomag sérüléséről szóló, a futárral közösen megírt dokumentum nélkül nem lehet reklamációt benyújtani.

Sérült, lopott vagy más módon értékvesztett küldemény esetén az érintés nélküli kézbesítésre nem vonatkozik reklamáció.

Abban az esetben, ha a kapott csomagban rossz termék található, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal: info@belenka.hu, ahol segíthetünk megoldani a helyzetet. Készítsen fényképeket a hibás árut tartalmazó szállítmányról.

A fizetési módok attól az országtól függenek, ahová az árut szállítják. A fizetési módok az Általános Szerződési Feltételek 4. pontjában találhatók.

A postaköltséget közvetlenül a kosárban ellenőrizheti (akár a megrendelés befejezése nélkül is), és annak összege az adott fuvarozótól, a szállítási országtól és a csomag súlyától függ.

Az EU-n kívüli országokba történő szállítás esetén, ha a megrendelés értéke meghalad egy bizonyos összeget, Önt vámok és egyéb díjak megfizetésére kötelezhetik. Ezek a díjak nem képezik a postaköltség részét, és ezek összegét cégünk nem tudja befolyásolni. Ne feledje, hogy a vámdíjak eltérőek lehetnek, és a küldemény beléptetési országának sajátos törvényei és rendelkezései határozzák meg őket.

Ha bármilyen probléma merül fel a rendelés kifizetésével kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha a fizetési átjárón keresztül történő fizetés nem volt sikeres, ne hozzon létre új megrendelést. Miután kapcsolatba lépett ügyfélszolgálatunkkal, újra elküldhetjük Önnek a megrendelés kifizetéséhez szükséges dokumentumokat (online fizetés esetén is). Az ügyfélszolgálaton keresztül megváltoztathatja a megrendelés fizetési módját is.