Áru visszaküldése

A terméket az áru átvételétől számított 14 napon belül vissza lehet küldeni.

Gyakran feltett kérdések

Amennyiben a megrendelés nem felel meg Önnek, a megrendelés kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheti, indoklás nélkül. Jelenleg az Európai Unióból, az USA-ból és Nagy-Britanniából fogadjuk el a visszaküldéseket. Nem fogadunk el a nem uniós országokból, nem uniós szigetekről és nem uniós áfa-övezetekből érkező termékeket.

Ha nincs lehetősége kinyomtatni a Szerződéstől való elállás űrlapját, akkor kézzel is kitöltheti, hogy gyorsabban fel tudjuk dolgozni a csomagot.

Feltéve, hogy minden feltétel teljesül a termék visszaküldéséhez, a pénz visszatérítésére a csomag átvételétől számított 14 napon belül számíthat. Ha a megrendelést szállításkor fizette ki, a visszaküldési űrlapon megadhatja bankszámlaszámát a pénz visszatérítéséhez. Egyéb esetekben a fizetés a megrendelés fizetési módjának megfelelően kerül visszatérítésre.

Ne felejtse el, hogy az árut ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogyan azt megkapta. Ha az árut a tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéknél nagyobb mértékben használta, a visszatérítendő összeg arányosan csökkenhet.

További információkat a termékek visszaküldéséről az Általános Szerződési Feltételeinkben talál.

A visszaküldött áruk postaköltsége a vevőt terheli, az áruk visszaküldésének országában érvényes visszaküldési feltételek szerint.

A kiválasztott országok esetében javasoljuk, hogy vegye igénybe visszaszállítási szolgáltatásunkat, amely magában foglalja a csomag nyomon követését. A visszaszállítás költségeit ebben az esetben levonjuk a visszatérítéséből.

Ország Átvételi pont Futárral történő átvétel
ATEUR 3,99EUR 4,99
CZCZK 89CZK 99
DEEUR 3,99EUR 4,99
ESEUR 3,99EUR 4,99
FREUR 3,99EUR 4,99
HUHUF 1 595HUF 1 995
ITEUR 3,99EUR 4,99
NLEUR 3,99EUR 4,99
PLPLN 13,00PLN 17,00
RO-RON 29,90
SESEK 59SEK 69
SIEUR 3,99EUR 4,99
SKEUR 1,99EUR 2,99

Ha futárszolgálaton keresztül történő visszaküldést választott, és a futár 2 munkanapon belül nem érkezik meg, azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Ha a visszaküldéshez kapcsolattartási adatokra van szükség, kérjük, használja a info@belenka.sk e-mail címet és a +421 905 223 066 telefonszámot, amelyek kizárólag a visszaküldés kézbesítésével megbízott futárcég számára szolgálnak.

Z-boxokba és más kézbesítési pontokra, illetve az utánvétes visszaküldött csomagokat nem vesszük át.

Felhívjuk figyelmét, hogy a termék visszaküldéséért az ügyfél felelős, és sérülés vagy elvesztés esetén közvetlenül a szállítóval kell kapcsolatba lépnie. Javasoljuk, hogy őrizze meg a küldemény feladásáról szóló igazolást, vagy biztosítsa be a küldeményt.

A csomagot a következő címre küldje el:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Slovensko

Az Egyesült Államokból érkező megrendeléseket az alábbi címre küldje:

ITB Fulfillment
18139 Logistics Pkwy NE
Suite 100,
Covington, GA 30014,
USA

Az Egyesült Királyságból érkező megrendeléseket az alábbi címre küldje:

ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
Thurrock Park Way,
Tilbury
RM18 7HD, UK

Célunk, hogy minden termékünk hosszú távon része legyen életének, azonban ha valamilyen okból nem felel meg az elvárásainak, kérjük, hogy ugyanolyan állapotban küldje vissza, ahogyan megkapta – azaz sértetlenül, tisztán, viselés nyomai nélkül, kizárólag beltéri próba után.

A cipőket és kiegészítőiket kérjük, helyezze az eredeti dobozba. A cipősdobozokat ne ragassza át, hanem csomagolja be egy nagyobb dobozba vagy védőfóliába, hogy szállítás közben ne sérüljön. Ezzel hozzájárul a felesleges hulladék csökkentéséhez, és együttesen hozzájárulunk a természet és közös erőforrásaink megóvásához. 

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a termék sérült állapotban kerül visszaküldésre, Általános Szerződési Feltételeink szerint a visszatérítendő összeg a termék sérülésének mértékével arányosan csökkenthető. Ha a visszaküldött áru megsérült vagy értékét vesztette, és azt környezetbarát módon kell ártalmatlanítanunk, akkor nem áll módunkban visszafizetni a vételárat. Ha az áru a visszaküldéskor használhatatlan, akkor elveszíti értékét, és sajnos nem tudunk pénzügyi kártérítést nyújtani.

Ha nyilvánvaló hibával vagy sérüléssel rendelkező árut vett át, javasoljuk, hogy azonnal fényképezze le, és 24 órán belül e-mailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Ha cserélni szeretné az árut, először küldje vissza az árut, majd rendelje meg a kívánt terméket a weboldalunkon.

Webáruházunk és a Be Lenka üzletek nem kapcsolódnak össze. Az online vásárolt árut a szerződéstől való elállásban megadott címre, Žilinába kell visszaküldeni. Személyesen is leadhatja munkanapokon 6:30 és 15:00 óra között. A személyes leadás csak a törvényes határidőn belül regisztrált elállással lehetséges.

A visszaküldés állapotát a felhasználói fiókjában vagy a Visszaküldés állapota oldalon ellenőrizheti. A visszaküldött áru feldolgozásáról és a Szerződéstől való elállás lezárásáról, azaz a pénz visszatérítéséről e-mailben értesítjük.