Segítségközpont
Visszatérítés és reklamáció

Hogyan kell eljárnom a termék cseréjével kapcsolatban?

+ -

Az aktuális vásárolt árut jelenleg nem cseréljük ki. Ha szeretné visszaküldeni az árut, megteheti azt 14 naptári napon belül. További információkért, hogy hogyan kell eljárni, kattintson a Termék visszaküldése lehetőségre.

Hogyan kell eljárnom a termék visszaküldésekor?

+ -

Vásárolt termék visszaküldését az áru kézhezvételének dátumától számított 14 napon belül teheti meg. Ez az EU és az USA országaira vonatkozik.

A termék visszaküldését ezen a linken keresztül végezheti el.

Amint teljesülnek a feltételek, a visszatérítést az áru hozzánk történő kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül végrehajtjuk, az "Elállás a szerződéstől" című PDF dokumentumban megadott számlaszámra.

A visszaküldött áru átvételéről e-mailben értesítjük (az áru minden követelménynek meg kell felelnie).

További információkat a termék visszaküldéséről az Általános Szerződési Feltételeink 6.6 pontjában talál.

Ki viseli a postaköltségeket a termék visszaküldése / reklamációja esetén?

+ -

A postaköltségek visszatérítése vagy termék reklamációja esetén a Vásárlót terhelik, ahogy az az Általános Szerződési Feltételeinkben is szerepel. Ha másként nincs megjelölve.

Szeretné reklamálni a nálunk vásárolt terméket?

+ -

A reklamáció gyors és minőségi kezelése érdekében kattintson erre a hivatkozásra, kérem.

Kérjük, csatolja a tiszta reklamált termékhez a Reklamációs űrlap nevű PDF dokumentumot, és küldje el nekünk együtt a számlával a következő címre:

Be Lenka s.r.o.

Alexandra Rudnaya 21 (4. emelet)

010 01 Žilina

❗ Kérjük, helyezze a reklamált termék dobozába:

Számlát (vásárlási bizonylatot) és

A Reklamációs űrlap nevű PDF dokumentumot, amely automatikusan létrejön az adatok megadásával a Továbbított reklamáció folyamatában.

A helyes adatok bevitelének és a reklamációs feltételek betartásának megfelelően a reklamációját regisztráljuk cégünkben.

Kérjük, minden esetben tisztított állapotú reklamált terméket küldjön vissza. A termék reklamációjával kapcsolatos összes szükséges információt megtalálja az Általános Szerződési Feltételeink 7. pontjában. Bármilyen kérdés esetén kérjük, előzetesen lépjen kapcsolatba velünk a reklamációkkal kapcsolatos e-mail címünkön: reklamacie@belenka.com.

Figyelmeztetés:

A vásárló köteles tiszta állapotban átadni a reklamált terméket, amely lehetővé teszi a biztonságos kezelést más személyeknek. Ellenkező esetben az eladó jogosult elutasítani a termék reklamációját.

A reklamáció csak az általunk üzemeltetett webáruházon keresztül vásárolt termékekre vonatkozik. Az üzleti partnereinktől vásárolt termékek esetén kérjük, közvetlenül forduljon az adott eladóhoz, ahol a vásárlást végrehajtotta.